dijous, 29 de març del 2007

Quin glamour pel meu blog,no us sembla?





Acabadetes de caure a les meues mans(cedides per la meua amiga Lídia),i enviades pel mateix Alexander Huber des de la Patagònia,m' ha arribat un petit reportatge fotogràfic d' una de les darreres apertures d' aquest intrèpid senyor!.
La nova via oberta en aquest lloc perdut de la ma de deu sembla ser que reb el nom de "la Puerta Blanca",el company de Huber es un tal Mario...no el conec la veritat, però deu de ser bo el tio!.
La primera pertany a una panoràmica general del grup del Fritz Roy,on es veu sobre impresa en roig la línia en qüestió.
En la següent es veu al Mario obrint via per un sistema enrebesat de diverses formes geomètriques...sobren les paraules,mireu-ho vatros mateixos!.
Per acabar,veiem al macho en qüestio posant des del cim...si us fixeu,al fons es veu el cerro torre.En tinc unes quantes mes,però per evitar empatxos,les aniré pujant poc a poc.(Faré com els americans amb les series:sempre deixen els capítols a mitges,així s' asseguren l' audiència de pròximes entregues!.)

2 comentaris:

efaura@xtec.cat ha dit...

bones fotos, si senyor. Vols dir que el Hubber té molt a veure amb el glamour? Potser les Spice Girls, el Beckham...

Josep Barberà. ha dit...

No coneixia el teu blog...pinta bé,li faré una ulladeta de tant en tant.Si no et sap greu.
En tinc unes quantes més de fotos,potser algun dia m'animi i posi una segona entrega en forma d'entrada.
Lo del glamour...bé,els que em coneixen saben que(d'alguna forma) sóc un alpinista frustrat,vaig arribar molt tard a l'escalada,i l'alçada excessiva m'incomoda(no diria que em fa por).
De moment,i fins que no torni a néixer,escalaré vies curtes(m'atrau la part gimnàstica de l'activitat),però el meu pensament estarà sempre en les grans vies de paret!.D'aquí la publicació d'aquesta entrada fent referència a una activitat alpinística de les de debò!.
Una abraçada.